Jak nakupovat
Doprava
Balíčky si od nás můžete nechat zaslat několika způsoby:
Zásilkovna
Můžete si vybrat zaslání a uložení balíčků na jedno z výdejních míst Zásilkovny nebo odeslání kurýrem přímo na Vaši adresu – služba funguje na základě výběru nejvhodnějšího dopravce pro doručení na adresu ve vašem regionu. Kurýr bude vybrán v závislosti na aktuální vytíženosti a kvalitě daných kurýrních společností.
V obou případech Vám vždy do e-mailu dorazí sledovací číslo zásilky a předběžné informace o doručení. Následně budete pomocí SMS i e-mailu informování buď o uložení zásilky na výdejním místě nebo o jejím doručování na Vaši adresu.
DPD Private
Balíčky zasíláme také ve spolupráci se společností DPD a to až na Vaši adresu. Zásilky jsou doručovány do druhého pracovního dne od podání. Díky unikátnímu kódu, který vám bude zaslán v e-mailu můžete sledovat průběh doručování své zásilky. Díky DPD Private budete znát hodinový interval doručení balíčku, který je upřesněn v den doručení SMSkou nebo e-mailem. Možné jsou až 3 pokusy o doručení balíčku.
Balíčky posíláme do celého světa, pokud nenajdete Vámi požadovanou zemi v nabídce, ozvěte se nám e-mailem nebo telefonicky a spolu vše doladíme.
Při objednávce nad 1.999,- od nás máte DOPRAVU ZDARMA!
BALENÍ A FAKTURA
Máme rádi přírodu, a proto se v rámci menšího zatěžování životního prostředí snažíme recyklovat již použité obalové materiály. Nelekejte se tedy, pokud Vám objednávka dorazí v použité krabici.
Faktura není součástí balíčku, netiskneme ji a nevkládáme k objednávce. Dorazí Vám tedy pouze elektronicky na Váš e-mail.
Platba
Zvolili jste platbu převodem z bankovního účtu? Zboží Vám tedy bude odesláno po připsání částky na náš účet 2701781806/2010 případně na eurový účet určený pro zahraniční platby např. ze Slovenska atd. IBAN: CZ69 2010 0000 0021 0200 8635, 2102008635/2010. Objednávku k Vám odešleme zhruba za 3 dny od odeslání Vaší platby.
Využít můžete také platební bránu ShoptetPay pro platbu kartou. Tento způsob platby je nejrychlejší a platba je ihned přijata na náš účet.
Služba Dobírka je u nás zpoplatněna a hlídáme si, pokud u nás někdo objednává, ale balíčky již nevyzvedává. V takovém případě je zákazník upozorněn a preferujeme u něj platbu za zboží předem.
VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ
Objednali jste špatný produkt, velikost nebo třeba barvu? Napište nám na e-mail nebo zavolejte. Zboží pak můžete poslat zpět přes Zásilkovnu pomocí služby Zpětná zásilka – bude Vám zaslán kód, který nahlásíte na podacím místě Zásilkovny, předáte balíček a za poštovné nic neplatíte.
Pokud zboží nenaplnilo Vaše představy a chcete jej vrátit, tak se prosím řiďte odstoupením od smlouvy, které naleznete v našich Obchodních podmínkách. Zboží i s formulářem o odstoupení pak můžete zaslat na adresu:
Černá na bílé s.r.o., Leskovec 29, Březová 74744